marți, 8 aprilie 2014

Peşte, nici o masă fără peşte

Cum sunt cheltuiţi banii europeni fără rost?  Se finanţează, cu bani de la UE, campanii de promovare a creşterii consumului de peşte. Unde? În supermarket. GREŞIT!!! De ce?

  • O astfel de campanie, susţine, ce bucurie!, vânzările supermarketului (dacă ar avea efect, dar este puţin probabil);
  • Campania finanţată din POP ar trebui să susţină industria de pescuit şi acvacultura locală, nu importul de cod şi de hering, ce domină frigoriferele din supermarket;
  • Este greşit realizată, cu o tânără care se comportă ca un merchandiser, ce pune pliante în mâna consumatorilor grăbiţi....

Pe spatele stadionului Rapid, din mersul trenurilor, ani la rând am văzut "Nici o masă fără peşte!"....Existau magazine cu peşte şi preparate, vreo 6-7 prin Bucureşti. În prezent stocurile de peşte scad, creşte acvacultura ca o formă de completare a cererii. Dar piscicultura şi acvacultura, nu sunt atuul României. Deşi organizaţiile pescăreşti profesionale şi patronale, se zbat, peştele scade numeric şi pe specii. Şi alternativa este pescaturismul.






Niciun comentariu: