miercuri, 13 august 2014

Oameni pe care i-am cunoscut: Ghiță Bârză de la Tălmăcel

(c) Tiberiu Cazacioc
Pentru a înțelege povestea trebuie să vedeți. În anul 2008 organizam diverse evenimente în marja Târgului Țăranului, la Piața Amzei, cu multă plăcere. Jocuri libere despre hrană, ingenuitate, produse țărănești. Am creat "Ziua producătorului". Și de atunci nimeni nu cred că a mai îndrumat așa ceva. Vedeți în imaginile de mai jos, conceptul. Aveam la dispoziție o căsuță, în care puteam crea povești. Despre un producător, locul de unde vine, într-o scenografie și cu texte ad-hoc. Personajul fiind chiar el, țăranul, fermierul. Așa s-a întâmplat că am lucrat împreună cu Ghiță de la Tălmăcel la crearea a un pic de știință despre cârnați, produse carmangerie, locale. Pe scurt am avut hapenning, poveste, comunicat de presă, un context de comunicare local. Și eu MC. Totul a fost posibil, în acel proiect de câteva luni, eforturilor lui Doru, ale Danielei, ale multor parteneri de la Primăria sectorului 1.

(c) Tiberiu Cazacioc
(c) Tiberiu Cazacioc
(c) Tiberiu Cazacioc
(c) Tiberiu Cazacioc
(c) Tiberiu Cazacioc
(c) Tiberiu Cazacioc
(c) Tiberiu Cazacioc
(c) Tiberiu Cazacioc

Niciun comentariu: