marți, 26 august 2014

Vin la Domenii, de-ale lui Costel Popa

Cu un pic de strădanie, şi dvs. puteţi găsi subiecte legate de hrana noastră cea de toate zilele. Demult vroiam să dau o raită pe la prăvălia cu vinuri (trivializez puțin dar nu fără respect) a lui Costel Popa. Se află pe lângă piața Domenii, de la biserica mănăstirii Cașin, în jos, spre piață, pe partea stângă. În viața "civilă", dl. Costel Popa este director executiv al ONG-ului Ecopolis, participă la proiectele Asociației "Salvați Delta și Dunărea". Însă cu acest wine shop, contribuţia sa şi indirect a organizaţiei, la creşterea calităţi vietii noastre, este de remarcat. Sunt invidios și mă exprim în rândurile următoare. 

Deci:
- Ce am observat la magazin, prezent în imaginile mele, un decor şi decoraţiuni interesante, plăcute, de cartier, nu sunt stridente, ci asigură un ceva familiar;
- Costel a nimerit-o, nu știm cum. Mergeți să cumpărați niște vin. Vadul este bun. Pleci de la piaţă cu câte ceva, iată şi magazinul cu vinuri. Şi tării;
- Proprietarul, nu întâmplător, este sincer şi aruncă peste preţul băturilor alese, un adaos comercial de 0-400%;
- Am găsit o tărie cunoscută unora, whiskey tras prin turbă, Laphroaig, vă recomand...este inconfundabil;
- Un intrigant Icewine Purcari;
- Și o selecție de Prosecco, gen, de unde poți alege;


Eu nu zic că este bine să mergeţi pe la Costel, dar este bine să încercaţi vinurile de acolo şi atmosfera prăvăliei. Într-o duminică după amiaza, un drum pe o bicicletă, cum am făcut eu. Merge.








Niciun comentariu: