vineri, 26 septembrie 2014

5 motive să te hrănești de la be nat.

Am obținut cardul de fidelitate be nat. Probabil vă spuneți că este un alt banal card de fidelitate, din nenumăratele scheme de fidelizare de pe piață. [Cel mai supărător, apropo, este că nu avem atâtea buzunare câte carduri sunt în piață. Annoying este și faptul că la farmacie ești întrebat - shit! "Aveți cardul nostru?" Eei bine, l-am uitat şi de data asta.] Să revenim.

Cardul be nat. a fost obținut greu dar cu plăcere. Am vizitat frecvent localul din bdul Titulescupentru masa de prânz. De şase ori. Am obţinut un premiu în produs [a semănat cu o cursă cu premii]. Apoi am aplicat imediat la cardul permament. Aici am avut aşteptări mai serioase, dar după câteva zile l-am primit.

De ce îmi place be natNici ei nu cred că ştiu şi că este important. Pentru mine, da. Urmează.



1) Pe polițele cu produse este atașată eticheta cu conținutul explicit. Spre deosebire de alții, care pun eticheta pe produs. Deci nu iei produsul să citești componentele. Ci practic citești eticheta din dreptul produsului. 
2) Și mai ales fiecare etichetă spune câte kcal are produsul. Eu aleg la același preț produsul care are cele mai multe kcal. Imi place supa de ciuperci cu chimen. Cea mai kilocalorică.
3) Raftul de ready-to-go este tot timpul supravegheat și alimentat. Cineva păzește și se ocupă de refill. Sus la etaj este bucătăria.
4) Schema de promovare combinată a felurilor de mâncare, reduceri la sfârșit de zi. Tare asta.
5) Au miere şi o folosesc la cuşcuş. Ete na!

Mă opresc aici. be nat!

Niciun comentariu: