joi, 2 octombrie 2014

Vreţi şabloane de ferme? Click aici....

Apăsați AICI pentru a vizualiza Proiectele MODEL, aferente Măsurii 121, adresate celor care vor să dezvolte FERME DE FAMILIE. O cunoştinţă m-a întrebat ieri dacă este adevărat că sunt priceput la consultanță pentru afaceri în agricultură. Cred că m-a văzut la televizor. Drept să spun-și am spus-nu mă pricep. Nu am întocmit niciodată dosare de finanțare pentru apeluri pentru proiecte din PNDR. Dar dacă ar fi să fac, aș ști de unde să iau informație, cunosc procesul. În 2013, ca să grăbească procesul de absorbție, MADR a croit proiecte tip. Le descărcai, le semnai, le depuneai. Acum banii pentru asta s-au terminat. Dar proiectele gata de pus în practică, încă există. Susținem fermele familiale? Da! Viața la țară? Da! Dați click aici, descărcați și implementați. O fermă de familie în plus este binevenită. PS: L-am ajutat pe domnul respectiv cu toate sfaturile posibile, din bagajul meu de cunoştinţe. Cu siguranță își va face ferma de 10.000 de găini crescute liber, prin curte și copaci.

Niciun comentariu: