miercuri, 17 decembrie 2014

Selfie la Gala Fondurilor Structurale

Echipa Structural Consulting Group, la Biavati Events

Din categoria IOLA pentru că lauda de sine uneori miroase bine. Am avut plăcerea să fac parte din unul din juriile ce au evaluat proiecte de dezvoltare rurală, pentru un proiect al Structural Consulting Group. Gala Fondurilor Structurale. Puțin dar bun. Dragoș Jaliu și Dan Barna dar și echipa lor au reușit să parcurgă toate regiunile de dezvoltare ale României în cursul acestui an. Împreună cu Reprezentanța Comisiei Europene în România dar și pe baza credibilității lor și a demersului lor, au reușit: să promoveze proiectele din fonduri europene, care au produs o schimbare. REZULTATELE AICI.... MC's au fost Cristian China "Chinezu" Birta și Melania Medeleanu.

M-am bucurat că m-am alăturat inițiativei lor, colegii mei de juriu au fost etnograful Peter Hurley și sociologul Bogdan Voicu. Asta pentru că de mai mulți ani propun organizarea unei competiții dedicate agriculturii durabile. Așa cum fac francezii. Să premiem țăranii!

P.S. M-am întâlnit și cu o parte din susținătorii inițiativei, Teodor Frolu, co-managing partner al DC Communication, vicepreședinte al Asociației Ivan Patzaichin-Mila 23, și cu Alina. Multe alte cunoștințe acumulate în 25 de ani de post-comunism. Mult, puțin, am schimbat nonpartizan, țara asta. 

Niciun comentariu: