Ne luați drept proști?
Agenția de marketing/publicitate sau chiar producătorul au pus acest text sub filmul din YouTube: "Produs tradițional românesc, din ingrediente 100% naturale, format din două straturi: brânză proaspătă de vaci la bază și smântână fermentată deasupra. Brânză Făgăraș de la Covalact de Țară are mai multă smântână decât alte produse similare de pe piață, fapt ce îi dă un plus de cremozitate și de gust."
Agenția de marketing/publicitate sau chiar producătorul au pus acest text sub filmul din YouTube: "Produs tradițional românesc, din ingrediente 100% naturale, format din două straturi: brânză proaspătă de vaci la bază și smântână fermentată deasupra. Brânză Făgăraș de la Covalact de Țară are mai multă smântână decât alte produse similare de pe piață, fapt ce îi dă un plus de cremozitate și de gust."
Trebuie apreciată soluția creativă care a permis declinarea conceptului pentru toată linia de produse lactate. Pentru memorabilitate, pentru crearea de caractere. Dar, probabil și pentru succesul de piață corelat.
Aș sublinia, doar pentru această execuție, dar este valabil și pentru toată seria. Scenariul filmului este acela că brânza de Făgărăș de casă se termină. Iar bunica trimite nepoata la magazin să cumpere brânză de Făgăraș industrială. Iar zilierii care primesc apoi de mâncare de la bunica, ce să vezi!, nu sesisează diferența. Q.E.D filmul demonstrează că un produs lactat făcut la fabrică este același cu un produs lactat făcut în casă.
Ne luați drept proști?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu