joi, 9 octombrie 2014

Acriturili învinge sau despre copy și paste de la Auchan

Orice acritură are povestea ei. Sau despre copy și paste a la Auchan. Cu riscul de a vă trimite în brațele lor sau cu șansa de a vă face să puneți gogonele la murat? Murăturile industriale făceau parte din viața noastră. Și mai fac. Soția mea, ori de câte ori, în extrasezon, întind mâna, la raft, după un borcan mic sau mare cu murături, mă descurajează. Producția in-house merge, dar nu la turație maximă. Acum mulți ani am rămas cu un ditamai butoiul de varză pe balcon, spre vară. Nașpa. Nu vă spun cum am reușit să scăpăm de el. Mă rog. Revitalizarea producție de murături artizanale a început prin 2008. De-alea în saramura aia opacă, gustoase. Primul brand local de murături, la Târgul Țăranului, se numea "Puiucu". Anii au trecut. Auchan se bagă în față și se bagă. Deci comerțul modern, cum am spus adesea, recuperează și se inspiră din gusturile pentru tradițional ale românilor. 

(c) Tiberiu Cazacioc

Niciun comentariu: