sâmbătă, 14 septembrie 2013

Despre funcționarii publici care fac partide dar și reclamă unor companii private

"Important este să participi, eu am intrat la urmă. Îi doresc d-lui Teodorescu consecvență (este la mine în bibliotecă dinainte de 1989), dar consecvența ce lipsește românilor ar fi asta: m-am săturat ca pe banii mei (sic!) să aud politicieni făcând reclamă unor companii private...De exemplu...De ce nu apare (P) pe ecran când vorbesc despre X,Y, Z? Ca atare mi-aș dori ca o voce a d-lui Teodorescu să se audă (poate nu l-am citit suficient) și când înalți/alți funcționari publici, laudă pe față diverse companii private. Avem o economie de piață sau nu? Ea decide care companie este bună sau nu....nu un ministru, un prim-ministru, un funcționar...Primesc bani să laude Ford, Renault, RMCG...etc...zic și eu....?!"


Niciun comentariu: