luni, 7 septembrie 2015

Cate lamai se pun intr-o limonada si ce este aceea limonada?

De ce este nevoie de alaturarea la cuvantul care indica alimentul, in acest caz "limonada", a atributului "naturala"? Cand spunem limonada ne gandim la limonada din apa (naturala), lamai (naturale) si zahar (nu este natural, dar este extras din natura). Oricarui alt aliment nu i se poate spune limonada, chiara daca are niste urme de ceva ce aduce la gust cu sucrul acru de lamaie. Bun, dupa ce am lamurit faptul ca o limonada nu poate fi decat naturala, ramane de vazut cat de naturala este aceasta, careia i-am surprins reclama, la un chiosc de pe langa liceul Gh. Sincai. Daca vezi cand este stoarsa lamaia in fata ta, este ceva, un progres mare pentru Romania.

Stiti care este proba simpla pentru un astfel de produs? Oriunde asi merge sa intrebi din cate lamai este facuta. Va asigur ca multi "vanzatori" vor ramane bouche bee, adica cu gura cascata. Spre surprinderea mea am intrebat la un local destul de vizibil (si in expasiune) si le-a trebuit 10 minute ca sa imi spuna ca au pus in pahar 45 de ml. 45 de ml de ce, nu mi-au spus. Pur si simplu i-am naucit. 

 

Niciun comentariu: