Simpla punere pe masa a branzei de burduf, nu este suficienta. Producatorii au nevoie de mai mult decat o vitrina.
Ca sa vedeti ceea nu ni se spune, aflati ca Slovenia are deja 22 de produse de calitate recunoscute de Uniunea Europeana, iar Romania doar unul. Asa putem masura rezultatele activitatii MADR din ultimii 11 ani, nu, din anul de gratie 2004 cand s-a instituit nefasta politica de recunoastere a produselor traditionale care nu sunt traditionale.
Din comunicatul de presa aflam ce activitati si ce realizari a avut MADR in Slovenia. Ar fi fost si este interesant sa stim ce beneficii au avut producatorii participanti? Comunicatul de presa este centrat numai pe ceea ce a obtinut ministerul. Nu este rau dar pare unilateral. Nu ministerul era actorul principal, el a fost slujbasul care a scos in fata produsele traditionale romanesti. Asa cum in imagine nu vedem pe romanii nostri, ci functionari ministeriali. Ceea ce nu este rau in sine, dar nu sunt dansii eroii principali. Nu avem in comunicatul de presa, scopul, obiectivele, rezultatele. Pare ca produsele traditionale au fost doar un pretext pentru relatii politice mai bune cu autoritatile din Slovenia.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu