Aflăm la Digital Marketing Forum săptămâna viitoare (6-7 martie 2013), cam cum mai stau brandurile în online. Pe baza unor caracteristici, utilizând instrumente proprii de cercetare, interogând un grup de respondenți, Gemius Research în tandem cu Evensys, au găsit ierhariile. În anii trecuți studiile au propus clasamente și clasamente, în 3 categorii, cele mai prezente, cele mai populare și cele mai de încredere branduri.
Online Leading Brands Romania 2011 Cele mai prezente: Dacia, BCR, eMag, Ursus, Borsec
Online Leading Brands Romania 2012 Cele mai prezente: Dacia, Borsec, eMAg, BCR, Ursus
Mai bine spus am aflat atunci și vom afla acum în 2013, cum anume le-au poziționat consumatorii. Nu este o noutate că brandurile, mai ales cele care se adresează consumatorului, se luptă de mai mulți pe noul, dar vechiul-deja, câmp de luptă, internetul. Trecerea consumatorilor dar și al brandurilor în mediul virtual este însoțită treptat și de creșterea bugetelor pentru proiecțiile online.
Online Leading Brands 2013 ? Conferința din prima zi, va oferi noul clasament.
Mai bine spus am aflat atunci și vom afla acum în 2013, cum anume le-au poziționat consumatorii. Nu este o noutate că brandurile, mai ales cele care se adresează consumatorului, se luptă de mai mulți pe noul, dar vechiul-deja, câmp de luptă, internetul. Trecerea consumatorilor dar și al brandurilor în mediul virtual este însoțită treptat și de creșterea bugetelor pentru proiecțiile online.
Televiziunea rămâne, conform opiniei multora, un mediu de impact ce absoarbe încă bugete impresionante. Însă prea puțin evoluează spre o interactivitate cu spectatorul. Deși marketing-ul pe mai multe ecran (care pune la un loc interacțiunea din smartphone cu programele de televiziune) este la început, oarecum, aplicațiile online pe tablete și telefon inteligent, susținute vârtos și de aplicațiile de socializare, au dinamism mult mai pregnant și răspund nevoii multora dintre consumatori, de nou, de joacă, de experimentare. Sigur, nu vorbim de o masă extrem de largă ci de una doar largă și mai ales doar de un vârf al piramidei.
Resurse
Slideshare.net Online Leading Brands Romania 2011
Slideshare.net Online Leading Brands Romania 2012
Resurse
Slideshare.net Online Leading Brands Romania 2011
Slideshare.net Online Leading Brands Romania 2012
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu