Vor fi discuții interesante la început de an la Digital Marketing Forum, fără îndoială. În cele două zile de discuții, se vor întâmpla lucruri. Prima zi, 6 martie, cuprinde o conferinta si trei seminarii de tip „fast-track”, care va pune accentul pe noile idei si instrumente pe care le au brandurile pentru optimizarea campaniilor online. Se va mai vorbi despre soluții pentru campaniile multi-channel, tactici pentru optimizare conversiilor, strategii pentru optimizarea campaniilor de search marketing, eficiența în Facebook marketing.
În 7 martie are loc un workshop intensiv Digital Marketing Excellence, în care vor fi prezentate atât elementele și strategiile de bază ce pot fi folosite în marketingul digital integrat, cât și gestionarea corectă a platformelor web 2.0. Workshop-ul va fi sustinut de Jeremy Spiller, trainer și consultant pentru Econsultancy, cu o experiență de 17 ani în domeniul digital.
Ca să ne pregătim mai bine, am aruncat o privire și printr-o diagramă de export a Econsultancy. Ce ziceți de prioritățile din piața mare ?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu