marți, 18 noiembrie 2014

StevieElle, îndulcire cu stevia, fără zahăr. STEVIA rebaudiana Bertoni

SteviElle. Am fost în practică la Târgul de Turism al României. Cu treabă, deci, dar am dat și peste subiecte interesante, din domeniul gastronomiei. Sau al industriei alimentare. Dar și mai precis, al inovației în domeniul hranei. În marja TTR 2014 s-a petrecut și târgul HORECA. Adică oferte de produse și servicii pentru hoteluri-restaurante-baruri. Surpriza a fost aceea că la un loc cu standurile despre cafea, mărci și aparte, am găsit un produs nou, pregătit de români, pe bază de steviaEste din familia șteviei, după părerea mea.
- Este un îndulcitor natural, din plantă, care nu creează dependență; 
- Planta din care se extrage sucul dulce crește în Paraguay;
- Este combinat cu arome naturale, cafea, etc., pentru respectarea principiului;
- Sortimentele produse sunt siropuri cu arome pentru HORECA, dar și pentru retail, părerea mea;
- Pliculețe pentru băuturi la pahar, din substanță obținută prin liofilizare.
- A fost testată la IBA și au folosit analize complexe senzoriale cu specialiști.

Am stat de vorbă peste jumătate de oră și am ajuns la concluzia că produsul este ok, oamenii sunt ok, ideea este deosebită. Până când realitatea mă va contrazice, vă provoc să aflați mai multe, poate nu am dreptate. 

Ce este interesant este că în România nu avem un eveniment/evenimente în care să se prezinte produsele alimentare inovative. Genuine, gândite de români.






Niciun comentariu: