duminică, 30 noiembrie 2014

Am gatit a la Gordon Ramsay, brunch mexican sau pe aproape

Am văzut la TV Paprika un preparat realizat de Gordon Ramsay. Brunch mexican. Adică un breakfast bogat așa cum îmi place și mie. Am aproximat și eu: o tigaie cu ulei încins, niște ceapă prăjită, peste ea fâșiuțe de bacon. Am adăugat fasole roșie gata de mâncat, în suc propriu. Peste asta, am pus niște roșii bucăți în sos tomat. Am lăsat la scăzut circa un sfert oră, am aruncat peste niște sare, doi ardei iuți conservați în oțet, tocați mărunt. În compoziție am lăsat la fiert două felii de pâine țărănească prăjită cu o seară înainte. Am spart și două ouă de găină, lăsate la fiert și închegat. Am mai fiert și apoi am pus în farfurie. Am adăugat trei fâșiuțe de morcovi, o ciupercă în două. Aaa, era să uit, la început am prăjit și o cepșoară mică lângă bacon-ul feliuțe-feliuțe. Dar deja vă spusesem asta.



  

Niciun comentariu: