luni, 3 noiembrie 2014

Zăganu în sus, Zăganu în jos! Berea

Zaganu site
Toata piața este dominată de bere industrială, lăudată de unii și alții în campanii. Eu ridic paharul pentru pionieri și eroi, pentru diversitate și diferență, pentru berea artizanală. Când un brand nimerește bine piața, segmentul de consumatori, nu are nevoie de expunere media, ci de expunere și viralizare socială. Uneori este vorba de inspirație, intuiție.  Am auzit de Zăganu, berea Zăganu, la Rural Fest 2014, dar stând la cortul Slow Food, nu am putut marca și eu coada de care vorbea totată lumea. Zăganu la draft. Poate și pentru că erau singurii acolo. Dar pe merit, pentru că Zăganu este o bere artizanală. >>>>>

După aceea, fiind la Terra Madre/Salone del Gusto, cu Vlad de la SF Baia Mare și Adela de la SF Iași, iar am vorbit despre asta. Berea Zăganu despre care se știe și la Iași.


Și duminică asta în 2 noiembrie, la târgul de la ASAS, ce să vezi, era un stand cu bere Zăganu.

Deci, inovați, creați mărci locale, și puneți ceva adevărat în spatele lor. Am luat 2 beri Zăganu, una brună, cealaltă nefiltrată.

Hai noroc Zăganu!



Add caption



Niciun comentariu: