Încercaţi un pic de exerciţiu de creativitate. Sau de imaginaţie. Sau căutaţi în Internet. Ce credeţi, cum credeţi că trebuie preparat pateul de ficat? Scrieți pe o hârtie cum anume se prepară. Căutaţi la magazin produsele preferate. Observaţi cum sunt aşezate pe raft, în funcţie de preţul lor. Dar acesta este un efect al calităţii lor. Şi citiţi etichetele lor. Veţi observa ceea ce vă ascunde publicitatea şi marketingul în sensul că adesea conţinutul este scris mic, mic, foarte mic. Dar conţinutul procentual de pastă de ficat face diferenţa. Mai mult, ingredientele fac diferenţa. Vreau să vă propun un exerciţiu de reflecţie, pentru asta am inserat în articol un facsimil al unei rețete de pateu de ficat comunist, produs industrial. Reflecția propusă este: de ce pateul industrial din timpurile comuniste nu avea nicio umplutură aiurea în reţetă? Ce componente sunt acolo? Comparaţi la întâmplare cu #SCANDIA, #VASCAR, #HAME şi multe alte branduri şi vedeţi care este diferenţa la componente. Doar carne, slănină, ficat, carne de pe beregată, grăsime de supă, ceapă prăjită? Doar amestec de sărare, zahăr, măghiran, piper, boia de ardei, nucșoară? Știți ce ar spune industria alimentară, dar nu poate? Că ar da faliment. Evident. Nimic din ce este de calitate nu dă profit în producție industrială. Ce, am înnebunit? Suntem în Occident?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu