marți, 12 august 2014

Oameni pe care i-am cunoscut: Coșul de legume, alese!

Consumați de la Coșul de legume? Andrei Barbu? Ani la rând am avut de-a face, mai bine sau mai rău, cu Târgul Țăranului. Sau Earth Market, cum i-am spus după ce a devenit o piață Slow Food. Unul dintre cutezătorii care au încercat și au perseverat în legumicultura pentru un grup țintă, educat, a fost Andrei Barbu. Ca atunci când refaci istoria unui proiect, răsfoiam imaginile pe care le capturam sâmbetele și duminicile la piața noastră, așa am descoperit că Andrei Barbu era demult în piața noastră. Dar anii trecuseră și el cu partenerii săi își urmaseră drumul. L-am mai regăsit pe Andrei .....la un seminar RNDR unde îl propusesem ca invitat alături de alții, importanți, din mișcarea pentru hrană din România. Apoi am avut


ocazia să îl propun și pe Andrei și Coșul cu legume, la un eveniment Eurosfat, la Palatul Parlamentului. Nu sunt autorul succeselor lor, în nici un caz. Dar l-am recomandat și susținut pe Andrei și echipa sa, ori de câte ori s-a putut. Pentră că agricultură cu suflet și respect, puțini mai practică, azi în România. Găsiţi produsele muncii lor, în locuri selectate, anume. LINK

(c) Andrei Barbu, Cosul de Legume



Niciun comentariu: