luni, 12 octombrie 2015

2015 Nobel peace prize...Butterfly effect and some hot peppers to respect a choice.....Why?

Harissa de piment rouge...Le Phare du Cap Bon...Câți dintre noi s-ar întâlni, coincidental, cu un fapt care are legătură, la un alt nivel, cu alt fapt? Și cele două sunt ciudat conectate? Sau, dacă s-ar întâlni cu această coincidență, ar fi atent la așa ceva? Vineri seara, în 9 octombrie 2015 am fost la cumpărături de hrană. Joi în 8 octombrie 2015, Comitetul Nobel pentru Pace a atribuit premiul lui Tunisian National Dialogue Quartet. Un for social-politic constituit din patru forțe tunisiene care au dat posibilitatea acestei țări să iasă dibn spirala războiului civil așa cum nici o țară arabă nu a reușit până acum, din 2011 încoace. Așadar un premiu Nobel și o pastă de ardei iute. Da, nu este de râs, am cumpărat acel unic tub Phare du Cap Bon pentru că, chiar dacă nu are legătură directă cu Consiliul, prin alegerea mea am favorizat din multele produse de multinaționale, un micuț tub de produs tunisian. Cine știe, la capătul lanțului, decizia mea, precum bătaia din aripi a fluturelui, ajută și ea la această schimbare? Poate că Butterfly effect din Teoria haosului, se va îndeplini?




Niciun comentariu: