marți, 27 octombrie 2015

LIDL intră în bătălia mărcilor proprii: "Cămara noastră" cu subtitlul "Poftă de România"

Retailul sau comerțul modern cum i se mai spune, este deja la o cotă de 50% din piață. Despre trenduri în formate și despre competiția dintre cei mai mari retaileri, găsiți un articol și un studiu interesant AICI în Wall-Street.ro/Economica.NET pus la dispoziție de o companie poloneză specializată, PMR Consulting. Constat că luptă pe această cotă de piață care este formată din mărci private, mărci de rețea proprii și mărcii locale proprii, a adus în arenă și LIDL. Confruntare în piață este dificilă pentru industria alimentară locală, pusă în situația să se listeze, să lucreze pe cont propriu în puncte mai mici de vânzare sau...? Este important ca atât consumatorii cât și producătorii autohtoni să își apere sau să își construiască solide branduri proprii, cu bătaie pe termen lung. Altfel, vor risca să piardă bătălia pentru mintea, stomacul și sufletul consumatorului.  Așadar se unește industria alimentară autohtonă cu noi propuneri de marketing care să facă față?

Niciun comentariu: