marți, 27 octombrie 2015

Amazing ROD...

Uneori privesc din afară fenomenele. Deși am dat târcoale proiectului ROD, în sensul că aflându-mă pe str. Mendeleev am dat peste prăvălia de lângă M60 sau doar faptului că o cunoștință comună mi-a spus despre ei, din punctul de vedere al comunicării (deși nu este vorba de o noutate abordarea lor în acest moment) au venit cu o soluție care, pe termen mediu, scoate produsele în evidență. Pe o piață în care deja avem parte, de bunici/bunicuțe/mamaie, de la țară, ca la țară, de la munte, din apă de izvor, avem parte așadar de tot felul de atribute, corelări și fundamentări care caută să se/ne lege de fondul nostru cultural genetic implantat în deceniile anterioare, ROD a venit cu "Ceci c'est n'est pas un pipe". Adică, contra-intuitiv, au pus numele produsului direct pe borcan, simplu și direct. Mai bine spus, sincer. I-am regăsit în cadrul evenimentului Creative Est. 


Niciun comentariu: