luni, 5 octombrie 2015

"Dieselgate", semnalul unui nou raport de putere intre consumatori si corporatii?

Tema care ne preocupă, respectiv hrana și lanțul de producție, poate privită și din punctul de vedere are unei revoluții a consumului. O modificare de paradigmă care a început cu 2008, și care a pus în discuție cât anume este real, conținut, din ceea ce ne oferă corporațiile? Cât anume din ceea ce ne oferă economia de consum este necesar, are cu adevărat valoare? Iată un extras din buletinul săptămânal editat de Mona Dârțu și Andreea Roșca, o reflecție, probabil dintre mii, cu privire la noile raporturi dintre cei mari si cei mici si multi. Puteti privi criza declansata de poluare si conformare, ca pe un moment de cotitura privind corporatiile. Care, multe dintre ele, mint si mint si mint. Cand o corporatie devine prea, si ea nu stie cand devine prea mare, devine un elefant care nu mai poate sta in copac.

 

Niciun comentariu: