Nu am fost singurul care a contribuit la asa ceva....succesul unei afaceri cu produse de traditie....Este onest ca oamenii (familia Baciu) recunosc ca prezenta la Targul Taranului (targul din Piata Amzei) si la MTR, i-a ajutat sa vada mai departe. Tin minte cat de amuzat priveam la coada de la standul d-lui Baciu, in decembrie 2007 si cineva de la coada spunea intr-un fel, ca pe vremurile comuniste, "...sa se vanda produse ca sa ajunga la toata lumea..."....Pe bune!
PS: Una din cercetarile sociologice intreprinse de Dimitrie Gusti s-a petrecut chiar la Fundu Moldovei, unde este baza afacerii Baciu.
BUSINESS MAGAZIN: „Succesul a venit după ce am invitat bucureştenii să ne guste produsele.
La târgurile din Piaţa Amzei şi Muzeul Ţăranului Român am fost primiţi
cu braţele deschise şi ni s-a oferit ideea deschiderii magazinului din
Capitală“, explică Delia Baciu, fiica lui Ion Baciu, fondatorul
afacerii, modul cum au decis să se extindă în Bucureşti."
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu