vineri, 27 decembrie 2013

Atentie la papură! Mahmudia vine din urmă

Eu scriu despre subiecte în care am fost implicat, realități cu care am avut contact. Acum despre papură, rush, cattail. Nu știu dacă va emoționează papura, ca fibră naturală. Poate că această plantă, frunzele ei uscate, nu spun nimic. Dacă însă ne gândim că poate fi utilizată în obiecte decorative, că poate fi folosită în obiecte utilitare, asta ne poate da o altă perspectivă. Și poate fi folosită papura, susținută de un meșteșug potrivit, la asigurarea unor venituri pentru oameni din Delta Dunării. Precum Mariana Pohilcă. Găsiți detalii despre ea în pagina Facebook ce i-am creat-o, în filmele produse >>>>
cu ocazia atelierului din cadrul proiectului Urban Delta, la "Downtown Bucharest". Mariana face parte dintr-un grup de persoane, care, ajutate de Ileana Ene Giușcă, au fost dotate cu știința de a face din materiile prime oferite de natură, valoare adăugată.  Eu am creat pagina Facebook și am populat-o un pic cu conținut. În continuare filmele despre meșteșug.



Niciun comentariu: