Business Magazin |
Marca privată omoară marca locală, ce părere aveți (vorbim de hrană.....)? Prin marcă locală înțeleg marcă autohtonă. Vă mulțumesc că ați revenit. În jurul nostru se găsesc mai mereu prilejuri de reflecție cu privire la hrană. Într-un articol mai recent pe care îl găsiți AICI am readus în atenție supărarea METRO că sunt pe pierdere pe un anumit segment din cauza >>>>
>>>> mărcilor private. Ale altora, nu? Dl. Wilms spunea ca retailul omoară comerțul tradițional. Cum, tocmai cei de la METRO spun asta? Da, pentru că ei, METRO, au două direcții de acțiune. Cooperarea cu furnizorii locali, enhancement-ul capacității lor de a livra și astfel de a aproviziona cu produse locale. Apoi pentru că magazinel de proximitate La Doi Pași sunt franșizele lor. Când MEGA IMAGE acoperă ca o furtună toate spațiile comerciale disponibile și odată cu ei aduc multă marcă privată, până și competitorii văd și spun public că au problemă.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu