luni, 8 iunie 2015

Bune's si termopanele

La noi în cartier a oprit o mașină de transportat alimente. Azi când vă scriu, cred că este de două-trei zile pe acolo. Sâmbătă dimineața, când mă îndreptam spre cursul ținut de Oana Năsui despre management cultural, l-am văzut. Din tot ce mai observăm în spațiul bucureștean, părea a nu fi la locul său. 


Am scos aparatul, am capturat câteva imagini și mă pregăteam să împachetez. Îmediat, conform legilor lui Murphy, a apărut aparținătorul, un domn în pantaloni scurți, în tricou, ușor jovial, cu o sacoșă de plastic în mână, în care se vedeau alimentele de bază ale clasei muncitoare. A întrebat dacă este o problemă cu parcarea și mi-a mărturisit că a cărat niște termopane. Și că este de pe la Turnu Severin.

  • O mașină de cărat salam mai cară din când în când și termopane.
  • În provincie, unde creativitatea și poziționare sunt baza, apar mărci noi.
  • În România, se confirmă încă odată, cum scoți aparatul de fotografiat, cum cineva se sperie. Deci mai bine cu smartphone-ul.
 

 

Niciun comentariu: