luni, 15 iunie 2015

Dialogul cu cetățenii și braga Bojena de la Ruse

Încep cu un selfie forțat. Sau un IOLA? Nu am și ziarul din ziua evenimentului, ca la răpiri, să se vadă exact. În 4 iunie am avut privilegiul să particip din partea GEA Strategy&Consulting la "Dialogul cu cetățenii", organizat de Comisia Europeană, la Ruse, la Universitatea Anghel Kancev. Deplasarea a fost organizată de Reprezentanța Comisiei Europene în România. Vorbitorii au fost Frans Timmermans, prim vicepreședinte al Comisiei Europene, președintele Bulgariei dl. Rosen Asenov Plevneliev, și dl. ministru român al justiției, Robert Cazanciuc. Sala a fost plină de foarte mulți oameni obișnuiți din câteva localități din
jurul Ruse. S-au pus întrebări și întrebări legate de statul de drept, despre corupție, despre MCV, despre egalitatea de șanse (persoane cu handicap, LGBT), despre românii care conduc ca nebunii prin Bulgaria, etc. Politicienii de pe scenă au răspuns fiecare mai direct sau mai puțin direct, ocolind sau nu răspunsul. Dacă i-aș pune într-un clasamen ar fi Timmermans, urmat de Plevneliv, ultimul pe listă fiind Cazanciu. Eu, în final, am mers să caut bragă, adică BOZA pe limba bulgărească. Și am luat de la primul magazin din preajma Universității...




Niciun comentariu: