miercuri, 10 iunie 2015

Despre management cultural cu Oana Năsui

Sâmbătă 6 iunie 2015, am prins o fereastră și o oportunitate. Să urmez un curs de 7 ore despre antreprenoriat cultural cu Oana Ioniță Năsui care se ocupă de ASTA @Modernism.ro și ASTA @Postmodernism.ro. Cursul a avut loc AICI @Fundația Conacul Otetelișanu, în str. Nicolae Drossu, București. Recomand oricui această ofertă de curs AICI @FomareCulturala, aproape unicat, care este oferită doar din când în când. Am primit cunoștințe ordonate și organizate despre managementul proiectului cultural, am discutat pe studii de caz și am regăsit elemente și cunoștințe comune. Am plecat cu idei mai clar și viziuni pozitive despre viitor. Dar cel mai important pare să fi fost faptul că în realitate am avut parte de un interviu cu Oana și am aflat cam aproape tot ce știe despre proiecte culturale. Împreună cu mine a fost la training și Diana Arghirescu. Dovada, pentru că nu am primit niciun certificat? Mai departe...Trainerul Oana este persoana cu bluza albastră....mulțumim Oana....





Niciun comentariu: