luni, 8 iunie 2015

MEZELAR sau despre prostia antreprenorială ca lux românesc

Magazinul RUSTIQ (sic!) de mezeluri, măcelărie și un pic de băcănie, s-a închis după circa 1 an de existență. V-am scris atunci că nu poți aduce aceeași ofertă în cartier, pe o plajă de oferte de hrană deja aglomerată, lângă un retail agresiv și lîngă un non-stop. Iar pe segmentul de măcelărie nu avea RUSTIQ cum să bată Măcelăria Andu, de la 200 de metri mai încolo (calitate, varietate, clientelă). Proprietarii antreprenori nu știau, mulți ca ei după 25 de ani de capitalism pragmatic și pe baza de intuiție, că îți trebuie o cercetare de piață să deschizi ceva-undeva cu hrană pe bază de carne dacă nu ești cineva super tare. Eii, fun este că, zilele acestea alții în locul lor au preluat spațiul și au deschis exact același fel de magazin. Deja vu?



Niciun comentariu: