"Nici presa nu are o contribuție benefică pentru comerțul autohton. În afara reclamelor plătite, se fac știri pozitive, publicitate mascată, hipermarketurilor. Am auzit, de exemplu, o știre potrivit căreia cheltuielile pentru sărbători scad la jumătate dacă se fac cumpărăturile din hipermarketuri și nu de la producătorii autohtoni."
CC ar spune ca nu există monopol pe desfacere, că retailul este un mediu competitiv. Doar că Consiliul Concurenței nu analizează raportul dintre modern și tradițional. Când desfacerea este dominată de retailul modern, ca formă, atunci avem un monopol al formatului. Aici trebuie investigare.
Desigur se poate spune că am primit avantaje la schimb cu retailul., versus comerțul tradițional. Dar ce am pierdut, știm cu adevărat?
Propunerea mea, încercați să cumpărați de la magazinele de proximitate și mai ales produse locale românești. Ce ne spune ANCMMR? Că presa aduce numai elogii, plătite, retailului. Dar nu este obiectivă, este unbiased, cum spun americanii.
CC ar spune ca nu există monopol pe desfacere, că retailul este un mediu competitiv. Doar că Consiliul Concurenței nu analizează raportul dintre modern și tradițional. Când desfacerea este dominată de retailul modern, ca formă, atunci avem un monopol al formatului. Aici trebuie investigare.
Desigur se poate spune că am primit avantaje la schimb cu retailul., versus comerțul tradițional. Dar ce am pierdut, știm cu adevărat?
Propunerea mea, încercați să cumpărați de la magazinele de proximitate și mai ales produse locale românești. Ce ne spune ANCMMR? Că presa aduce numai elogii, plătite, retailului. Dar nu este obiectivă, este unbiased, cum spun americanii.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu