Parcursul gastronomic este marcat și de împingerea coșului prin comerțul modern. Deocamdată. Dar asta, după cum ați observat revenind adesea la "Observatorul gastronomic", ne permite să criticăm, uneori să lăudăm. Iată ce am găsit la raionul de distilate de la Auchan Vitan. Un pliant care oferă informații despre whisky. Și asta este un lucru important, pentru că marchează pasul de la a oferi băutură fără să existe o cunoaștere educată despre sortiment, la cunoaștere și educarea publicului, a consumatorilor.
Este evident că lanțul de vânzare externalizează acest cost și îl transmite prin în emoții. Care nu au toate legătură cu produsul.
Este evitată de către comerțul modern educarea publicului ca să nu afle acesta ce bazaconii alimentare i se oferă. Dar efortul educațional este cu atât mai nimerit la raionul de distilate.
Nota bene: În cazul nostru lipsește pliantul despre distilatele românești.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu