joi, 19 martie 2015

Mus, elevul marinar

MUS. Definiția este aici. Ce este un MUS? Dacă vreți să deveniți mus, mergeți în str. Paris la nr. 14. Bucharest, district 1. Piața Victoriei.

Sărim un pic din domeniul nostru, ecogastronomia, dar nu foarte mult. Ne menținem în categoria branduri internaționale-branduri locale, mai bine zis mărci locale. Se spune că trebuie să ai grijă când aduci într-o piață locală un brand dintr-o piață externă, să ai grijă ca denumirea mărcii să nu sune ciudat,nepotrivit, etc. Dacă se poate și să nu jignească, ar fi bine. Bine, este adevărat că mare parte din consumatorii români (pe ce mă bazez?) nu dau doi bani pe profunzimi culturale. Atât timp cât aduci o marcă în România care se numește MATARANGA
și nu îți pasă că poate fi citită MĂTĂRÂNGA, așa cum nici consumatorilor nu le pasă, go on Romanian entrepreneur!

Dacă ați reușit să citiți până aici, aflați că MUS este un magazin de obiecte de îmbrăcăminte pentru bărbați, Men's Urban Sin. Whoaaaa....și au un people stopper, cu adevărat interesant. Și atractiv.



Niciun comentariu: