luni, 23 martie 2015

Cora educa publicul sa isi aranjeze masa

O abordare de bun simt a celor de la Cora este sa "impacheteze" ceea ce ofera la raionul de vesela, ustensile de folosit la mancat, pahare, farfurii, fete de masa, în combinatii educate. Si anume publicul este invatat, i se sugereaza, cum se pot cumpara combinatii de instrumente de servit masa pentru a-si organiza un setup cu specific local. Stiti ca aici la "Observatorul gastronomic" este criticat adesea comertul modern. Insa ideea asta este interesanta pentru deoarece este un demers in directia educarii publicului. I se da un sens cultural ofertei de la raioanele de referinta. Si da, cere un pic de efort de imaginatie celor de la marketing. Nota: Dar daca toti faceti profit cu basculanta, investiti si in cresterea unor consumatori de tip nou. Sigur, li se poate reprosa ca standardizeaza si cliseizeaza formatele culturale de servit masa, si nici macar nu stim cat de valide sunt din punct de vedere etnografic si antropologic. However...


Niciun comentariu: