|
In 2 iulie magazinul era definitiv in reorganizare. Faliment. |
Încercarea de a oferi produse locale este vizibilă ici și colo. oferta de produse exotice are însă o viață grea. Și cum vedeți în imagini, dă faliment repede. Probabil această ofertă o detectați ici și colo și dvs. Rămâne un mister de ce
antreprenorii care se aruncă în astfel de aventuri aleg anumite locuri pentru a-și crea o piață și o anumită clientelă. Magazinul a cărui vitrină o vedeți, a existat în zona fostului cinema Vergului, o zonă puțin pietonală, în umbra pasajului Muncii, pe latura nici măcar rezidențială a pasajului, într-un aliniament cu 2-3 restaurante bombă de tipul spală-bani-și-fugi, cu iz oriental.
|
De mirare ca au dat faliment? |
Când cauți un loc pentru a deschide un magazin, încearcă antreprenorule să afli:
- Care este volumul traficului pietonal? Câte persoane trec pe acel trotuar, pe acel aliniament, în ce perioade, în ce anotimpuri?
- Care sunt magazinele sau ofertele complementare din aliniament? Produsele pe care le oferi sunt aparte și trebuie clienții să vină special la tine (își schimbă traseul, trebuie să vină cu auto, au loc de parcare)? Completează produsele tale un coș de cumpărături ideal bazat pe magazinele din vecinătate?
- Cât de bine famat/rău famată este zona? Ce reputație are? Ce venituri circulă prin zonă?
- Cum anume îți faci cunoscut magazinul, în comunitate? Există cumva vehicole locale de publicitate?
- Cât de bine pot explica anagajații tăi despre produsele oferite, valoare de produs local? Sunt cu adevărat produse locale sau uleiuri de măsline contrafăcute?
- Înfățișarea magazinului este diferită, spune o poveste sau este o combinație de gresie ridicată pe pereți și ornamentată cu termopane banale?