marți, 6 ianuarie 2015

Cum se desfășoară lucrurile la Incubator Catalizator din 10 ianuarie 2015?

Sâmbătă 10 ianuarie 2015 ne vedem la Incubator Catalizator? Alături de alți meșteri, vă introduc în lumea hranei....eu sunt de la ora 22.00




luni, 5 ianuarie 2015

Semnal: Anul agriculturii de familie s-a sfarsit.....Dar....


.........Dar agricultura de familie rămâne importantă. Pentru FAO dar și pentru România. Care sunt argumentele FAO? Vedeți mai jos


Chicken Happy (Puiul Fericit), how fun is the Romanian marketing

Many of you know or have heard about the Prince Happy. The Prince of Oscar Wilde have left traces in history. The Romanian poultry industry invented "Puiul Fericit", aka Chicken Happy.

Question: Is the chicken happy before being killed or his soul in heaven is happy that we are eating and boiling his meat?




Semnal "Cheese Pairing Guide"



Incubator Catalizator, o noapte eveniment despre pasiuni și minuni

Sâmbătă 10 ianuarie 2014 ne vedem la Incubator Catalizator? Alături de alți meșteri, vă introduc în lumea hranei....eu sunt de la ora 22.00

"Combină un electron de creativitate cu un proton de bună-dispoziție și o să realizezi cel mai efervescent atom. incubator107 generează la început de an CATALIZATOR: pe 10 ianuarie, de la ora 21.00, la Connect HUB (Dacia 99). 
  1. Înscrie-te în gașca de cercetători prin mail la noi@incubator107.com, îmbracă costumul de om de știință și nu uita să aduci merinde moleculare. 
  2. Și dacă vrei să scapi cu viață, donează 20 lei și hai la o poză de grup în Colțul fotografic experimental cu Fotosfera. 

Pe tot parcursul nopții lansăm cele mai inovatoare laboratoare chimice și alchimice. Legea gravitatiei nu o putem schimba, dar perspectiva da. Schimbă-ți perspectiva! Reinventează-te! ca să poți înțelege tainele medicinii orientale. Decriptăm ADN-ul ca să ne realizăm la microscop propria dietă slow food, ca mai apoi să deslușim Tabelul lui Mendeleev într-un concurs catalizator de voie bună. Ne electrizăm prin fitness mental și emoțional pentru a fi capabili să rezolvăm probleme metafizice prin terapia cu îngeri. Facem calcule peste calcule, prin numerologie să aflăm care este data potrivită pentru a ne vinde ideea de...afacere. Restabilim câmpul magnetic prin meditație în mișcare, ca într-un final să ne construim viața pe care fiecare din noi o dorim.

Alchimiști, cobai ori îndrăgiți savanți, haideți să dăm lumea peste cap la cele mai tari experimente CATALIZATOARE..."

duminică, 4 ianuarie 2015

CORA Romania tomatoes not edible after 5 days #CoraRomania @CoraRomania

CORA Romania is joking? Cherry tomatoes which expire after 5 days? They are guaranteed 5 days after packaging? What are made of? What happens after 5 days, they become poison? Do you die aftear eating them?




Doua specialitati pentru revelionul 2015

Așadar specialități pentru revelionul 2015.....Sunt preparate de soția mea, inspirată din surse găsite în Internet. Indicii: preparatul al doilea are o glazură din sos de tomate cu gel, umplura este un amestec de brânză de vaci cu....



vineri, 2 ianuarie 2015

Ce s-a ales de satul românesc după 25 de ani de tranziţie de Petre Badica , 30 decembrie 2014

Satul românesc merită o reflectie, mai există? Ce s-a ales de satul românesc după 25 de ani de tranziţie (de Petre Badica , 30 decembrie 2014). Răspund Tiberiu Cazacioc, Cristian Vlad, Cristian Gherghiceanu. Și întreabă constant, consecvent si insistent, Petre Bădică. LINK


Continuam revolutia Slow Food in 2015


10 ianuarie 2015, sunt Mester la Incubator 107: "O privire Slow Food in miezul hranei

Veniți? Vă invit în 10 ianuarie 2015, la Nocturna Incubator 107. Este un preview al activităților din luna ianuarie 2015. Mai jos găsiți descrierile. Despre ce este Incubator 107, AICI. Despre cum se desfășoară activitățile? În luna ianuarie, voi avea două ateliere de circa 2-3 ore, de la ora 19.00, in str. Traian 107.
 
La Nocturnă, care este un trailer/preview/teaser al programului lunii, am și eu, ca meșter mare, o jumătate de oră de educație a gustului. Contează foarte mult să mă susțineți.
 

Iată programul, temele și meșterii...în data de 10 ianuarie 2015....

21:00 – 23:30 – Colț fotografic experimental cu Fotosfera
21:30 – 22:00 - Schimbă perspectiva! Reinventează-te! cu Giorgiana Ivașcu (Sala Mare) vs. Medicină Orientală cu Valentin Beloiu (Sala Mică)
22:00 – 22:30 - Slow food – în miezul hranei cu Tiberiu Cazacioc (Sala Mare) vs. Activarea ADN-ului cu Cătălin Tomescu (Sala Mică)
22:30– 23:30 – Concurs catalizator
23:30 – 0:00 – Fitness mental și emoțional (prin actorie) cu Ștefana Badiu (Sala Mare) vs Terapia cu îngeri cu Roxana Bejan (Sala Mică)
0:00 – 0:30 – Numerologie cu Romeo Popescu (Sala Mare) vs. Vinde-ți ideea... ACUM! cu Lucian Grămescu (Sala Mică)
0:30 – 01:00 – La mulți ani!
01:00 – 01:30 – În mișcare. Meditație și relaxare cu Irina Petreanu și Flavia Cardaș (Sala Mare) vs. Construiește-ți viața pe care ți-o dorești cu Laura Pecie (Sala Mică)
 
 
 
 

joi, 1 ianuarie 2015

O propunere de început de an 2015

[RO] Salut, vă mulțumesc pentru că ați trecut pe aici în anul 2014. Am făcut tot posibilul să vă ofer zilnic câte 4-5 puncte de vedere asupra unor subiecte ce țin de gastronomie, dezvoltare durabilă, ecologice. Mă bucur să știu că sunteți destul de mulți cei care sunt interesați de gastronomie, așa cum o văd eu. Gastronomia este mai mult decât gătit, artă culinară, include și aspectele culturale, etice, economice, relația consumator-producător. 

Ca să fiți la curent cu ceea ce scriu:
- vă puteți abona la rezumatul zilnic (în dreapta este accesibilă o aplicație);
- puteți să mă urmăriți pe Twitter cu nickname-ul @cazacioc;
- am și prezență în Google+ ;
- sau în Instagram, unde public imagini pe subiectele mele.

Vă urez un an 2015 cu multe lucruri bine făcute. 

Tiberiu

[EN] Hi, I thank you that you have browsed this place during this year 2014. I did all could be done to provide you daily with 4-5 subjects related with gastronomy, sustainable development, ecology. I am glad to know that you are in great number those which are interested by this approach of gastronomy, as proposed by me. Gastronomy is much more than cooking, culinary art, includes also cultural aspects, ethics, economy, relation consumer-producer.

To be update with what I write:
- you can subscribe to the daily digest (access on the right side the application);
- you can follow me on Twitter where I am @cazacioc;
- I have a presence in Google+ ;
- or in Instagram, where I publish images on my subjects;

I wish you a year 2014 with many well done tasks.

Tiberiu



miercuri, 31 decembrie 2014

De la PBS...Sneak Peek of The Great British Baking Show

Mai interesant, mai sincer și mai puțin susținut cu plasare de produse...din 28 decembrie 2014...






MEGA IMAGE, public danger @DelhaizeBelgium @DelhaizeGroupIR @mega_image_ro

[RO] NB: Aceasta este o intepretare proprie a protestului ANCMMR.

"În ceea ce privește Capitala, există un lanț de retail, devenit deja un fenomen prin extinderea sa, a devenit unul toxic, iar Consiliul Concurenței ar trebui să observe că hipermarketul are deja poziție de monopol și să ia măsuri"

Pe neobservate sau nu, MEGA IMAGE distruge competiția. Esența unei societăți libere este concurența. Dacă la fiecare colț de stradă există numai MEGA IMAGE, ce alegeri mai poți face? Ce poți spune de un actor din comerțul modern care distruge totul în jurul lui? Nu este toxic? 

Nu ar trebui noi, ca societate, prin mecanismele de intervenție publică, să ne punem semne de întrebare când competiția este strangulată?

[EN] NB: This is an interpretation of the public protest of ANCMMR. Source below.

ANCMMR, a Romanian association of small shopkeepers are accusing, not naming, Mega Image Romania, of strangling competition. The local authorities in Romania were very lax on allowing retail in downtown, whereas in European western cities these are located outside cities. An adverse effect of modern retail is the disappearance of proximity shops. Is modern retail a cancer and is Mega Image/Delhaize a malignant enterprise? 



Picatura saseaca? Zece ani garantie? Cine este Klaus Iohannis? Nu pagadi, zaiet!

Nu este o pledoarie pentru Klaus Iohannis ci o poveste despre picătura săsească. Nu am de ce să pledez, că nu sunt consilier personal. Este o coincidență că, la terminarea lecturii cărții lui Iohannis, aveam la îndemână o pungă IKEA, pe care este scris "10 ani garanție." Așa că am folosit ca ilustrarea imaginea. K.I. a afirmat public, după validarea sa ca președinte, că are de gând să dețină această poziție două mandate. Coincidență.

Cartea, de ce? Am citit cartea autobiografică "Pas cu pas" semnată a candidatului, la acea vreme, a candidatului prezidențial Klaus Iohannis. De curiozitate, ca să aflu cine este K.I. Și de ce am prezis și insistat în toate discuțiile mele pe faptul că va fi ales. Dacă cunoști efectul "band wagon", nu contează ce spune sondajele. Nu trebuie să citești presa. De ce am citit cartea?

(1) Cine este deci K.I., după alegerea sa, de ce a fost votat?
(2) Pentru că nu sunt un naiv, într-o țară normală cei care se ocupă de marketing politic, folosesc și această formă de propagandă, pentru a convinge electoratul. Nehotărât;
(3) Pe de altă parte, ea a fost lansată extrem de târziu, și a avut succes comercial după confirmarea ca președinte a lui K.I., deci ce naiba este povestit în ea?

Ce am aflat?


(1) K.I. este egal cu sine însuși sau a avut un ghostwriter foarte bun. Regăsești exprimarea sa, tonul, cadența, vocabularul. Toată cartea este exact reflecția sa, ca discurs, în spațiul public. Este molcomă, lentă, aproape îți vine să o arunci de plictiseală.
(2) Paradoxal, pare un roman de anticipație. Pur și simplu răspunde acuzațiilor chiar celor dinaintea primului tur și mai ales acuzațiilor dintre cele două tururi. Acuzații legate de stilul său de exprimare, de exemplu, care au apărut în mainstream după întâlnirea de la Realitatea TV cu Victor Ponta;
(3) "Pas cu pas" este adevărata mantra politică a lui K.I. este de fapt abordarea sa tactică pentru obiectivul "România lucrului bine făcut". 
(4) Tot ceea ce a promis în campania electorală, tot ce a spus în dezbaterile televizate, ce a spus după alegerea sa, se regăsesc în carte. Omul ăsta spune mereu aceleași lucruri, este extrem de consecvent, și previzibil. Nu se dezminte. 
(4) Titlul cărții este exact felul său de a lucra, a proceda, a gândi. Pe tot parcursul cărții aflăm cum anume a lucrat, în zeci de pagini, la Sibiu, în mandatele sale. Dacă picătura nu ar fi fost numită chinezească, sigur trebuia să fi fost numită "picătura săsească."
(5) Folosirea Facebook este cea mai superficială explicație a unei înfrângeri. Sensurile alegerii lui K.I. sunt mai profunde. Citiți cartea și veți afla cu câtă anduranță a modelat acest om administrația din Sibiu, și într-adevăr, râsul lui, din fotografiile electorale, pare mai mult un "Nu pagadi, zaieț!"
(6) Suprinzător, publicul larg chiar nu a știu ce a făcut K.I. la Sibiu. Unde s-a muncit extrem de mult. Sunt o grămadă de povești, una fiind despre semnarea Tratatului de Aderare a României la UE, când MAE nu l-a invitat deși LUX era partener la Capitala Culturală Europeană, în tandem cu Sibiul și Iohannis și administrația sa erau parteneri zilnici de discuție. Sau cum a uitat Ministerul Culturii condus de Mona Muscă, să transmită la Sibiu invitația CE de depunere a dosarului de candidatură a Sibiului. Povești despre modul metodic, temeinic și sacadat, exasperant, în care și-a urmărit obiectivele Klau Iohannis.

Așa că. Ascultând la RFI cum se plânge presa ba de una, ba de alta din acțiunile lui K.I. din ultimele zile ale anului 2014, de faptul că el nu "iese" să explice, te poți amuza. 

K.I. lucrează "Pas cu pas" pentru "România lucrului bine făcut". Nu cred că va ieși prea des la televizor să dea explicații. El lucrează pe termen lung, nu pe termen scurt. Not on a daily basis.


marți, 30 decembrie 2014

O deconstructie, cofetaria CATAIF din Bucuresti


O vizită la cofetăria CATAIF din Calea Văcărești, m-a pus în situația să mai aflu despre noutățile din marketingul local. Am găsit o combinație de poziționare din vânzarea de produse tradiționale, ca de exemplu degustarea. Sau faptul că aveau un print de reclamă care pretindea că oferă produse tradiționale. Nefiind adevărat, au acoperit cu o bandă albă claim-ul. Alte atuuri: frișcă din smântână din lapte, laborator propriu, prețuri diferite pentru produse diferite, răspândire geografică (3 în București)....

Atentie la abordare, saptaminal degustare...

De comandat din martipan





Copii au rupt rochita personajului

Claim-ul "traditionale" acoperit

(5) A shortcut to new EU labelling, in the advantage of consumers and small trade and producers

Labelling which pushes the market towards "Good, clean and fair" objective of Slow Food.

New EU labelling, in my opinion, is a good step forward in the right direction. It could be used wisely by small trade in Romania, artisan producers to make the difference versus the food industry. By introducing more transparency, this comes as a glove for good, clean and fair food.

This provision of EU regulation says, that in what matters labelling, selling online must have same information as the offline traders and producers.

[RO] Este în avantajul micilor producători să se folosească de noua reglementare privind etichetarea. Sinceritatea privind conținutul produselor, lipsa de înlocuitori, neadăugarea de ingrediente nenaturale, etc.


Va investiga vreodată Consiliul Concurenței monopolizarea desfacerii?

"Nici presa nu are o contribuție benefică pentru comerțul autohton. În afara reclamelor plătite, se fac știri pozitive, publicitate mascată, hipermarketurilor. Am auzit, de exemplu, o știre potrivit căreia cheltuielile pentru sărbători scad la jumătate dacă se fac cumpărăturile din hipermarketuri și nu de la producătorii autohtoni."

CC ar spune ca nu există monopol pe desfacere, că retailul este un mediu competitiv. Doar că Consiliul Concurenței nu analizează raportul dintre modern și tradițional. Când desfacerea este dominată de retailul modern, ca formă, atunci avem un monopol al formatului. Aici trebuie investigare.

Desigur se poate spune că am primit avantaje la schimb cu retailul., versus comerțul tradițional. Dar ce am pierdut, știm cu adevărat?

Propunerea mea, încercați să cumpărați de la magazinele de proximitate și mai ales produse locale românești. Ce ne spune ANCMMR? Că presa aduce numai elogii, plătite, retailului. Dar nu este obiectivă, este unbiased, cum spun americanii.

Enjoy season greetings interactive...de la DC Communication


10-9-8-7-6-5-3-4-2-1-0 ! Uite că a trecut și acest an 2014. Echipa de la DC Communication vă dă de lucru, cu imaginație. Pentru a începe anul 2015 plini de gânduri. CLICK AICI






PS: Compania DC Communication este cea la care am lucrat timp de 15 ani în diverse proiecte de comunicare. Good fellas...

luni, 29 decembrie 2014

Detoxifierea, o pacaleala de marketing @guardian

Pe surse din The Guardian. Știți sau ați observat că aproape tot spațiul public este plin de personaje, articole, emisiuni radio și TV despre tratamente, produse și chestii miraculoase care detoxifiază? Hai să mai spunem o dată. Toate sunt minciuni de marketing. Ț-E-P-E....Dar, este adevărat, e dreptul fiecăruia sa cumpere și să creadă. Spălarea colonului? Broccoli? Smoothie? Păcăleli....Detoxifierea este un proces biologic, face parte din funcționarea organismului nostru. Nu poate fi stimulată cu amestecuri de sucuri de fructe. Citiți tot articolul.

"Let’s be clear,” says Edzard Ernst, emeritus professor of complementary medicine at Exeter University, “there are two types of detox: one is respectable and the other isn’t.” "The respectable one, he says, is the medical treatment of people with life-threatening drug addictions. “The other is the word being hijacked by entrepreneurs, quacks and charlatans to sell a bogus treatment that allegedly detoxifies your body of toxins you’re supposed to have accumulated."



Mall-urile sunt pe duca...deci se poate

(c) SLATE
Pentru cei ce suferă de faptul că prea devreme suntem întru-totul la dispoziția mall-urilor. Că ni s-au urcat la cap. Să știți că din ce în ce mai mult, dau faliment. Acolo unde au fost inventate. Zău așa....chiar....