luni, 1 iunie 2015

Lotca bătrână în oraș nou

Un experiment cultural. Activare. Si un slideshow de imagini din Bucuresti.



Festivalul Turcesc 2014

Nu stiu unde am ratacit imaginile de la editia din 2015. Dar recapitulam cu cele din 2014.

For #GMOs or against #GMOs? An EU dilemma

GMO Imports: modifying the genetics of the internal market?

Comisia Europeana a propus ca statele membre sa fie cele care decid cu privire OMG, si anume cultivarea plantelor organismele modificate genetic in fiecare stat. Aceasta va duce la fragmentarea pietei interne, in mod paradoxal impotriva tendintei politice de decenii, de creare a unei piete interne cat mai consolidate, mai putin nationala. Explicatii in film, in limba engleza. Durata film: 2 minute. Sursa: www.vieuws.eu

CAP sau post CAP?

Cat timp vom mai redistribui venituri catre agricultura industriala?

duminică, 31 mai 2015

Vin "Johnny go home"....din Spania

"Ion se intoarce din Spania"...Vin... Este un skepsis de marketing. Un producator de vin din Spania si-a proiectat vinul din tara de origine, pe rafturile retailului din Romania, cu un nume atragator. "Ion se intoarce....acasa"...

 Explicatia mai departe....

Napolitane Nana sau batoane de casa

Le-am gasit la un mic magazin de la cladirea TEAMNET, la Green...Foarte bune, identitatea vizuala bine conturata si asamblata. Va recomand sa cautati...



Sigara borek cu yufka de la Hurrem

Daca vreti sa preparati degetele turcesti (aluat, compozitie) ca AICI sau ca AICI, va recomand foaia lor....de la Hurrem....au laborator la Constanta si le aduc in Bucuresti...


Piratii din Caraibe si bautura lor preferata...

Ati vazut vreodata "Piratii din Caraibe"? Capitanul Sparrow exista si este un label de ceva spirtos. Nu, nu face parte din setul marketing al lui Johnny Depp....Este doar un produs care vrea sa speculeze asocierea....Cand nu ai brand, iti aduci din dulap ceva corelat....poatre merge...



Cat de educati sunt consumatorii romani?

Poti avea de-a face cu o marca originala (PEPSI), cu una privata, totusi marca (MEGA IMAGE), si cu marci generice (LIDL, AUCHAN). Sunt ca oamenii si actul de identitate.

Prima are un act de identitate, de tip unicat. A doua, este un set de marca, impartita pe categorii. A treia comunica doar categoria. Este pentru consumatorii putin educati si cu putini bani. Conteaza sa scrie Orange nu sa fie Fanta. Adica sunt tratati drept saracuti la minte. Sau luati drept ceea ce sunt? Din pacate. Ce gasesti la raft iti spune ce nivel de educatie au consumatorii.

30 May 2015: Slow Food International Press Review @SlowFoodHQ

Slow Food International Press Review

Dear Slow Foodies,
 Here is our weekly selection of articles:
 We Feed the Planet - Terra Madre Youth will be held on October 3 - 6 2015 and will gather in Milan farmers, breeders, fishermen and students to discuss the future of food and our planet. Slow Food launched a crowdfunding platform created by Saatchi & Saatchi to enable thousands of young farmers to attend the event.
Jordan, Ammon News: http://bit.ly/1HtKYVO
Netherlands, Nieuwe Oogst.nu: http://bit.ly/1PJTzxu

sâmbătă, 30 mai 2015

Tendinte in #food din #Huffington Post...tendinte din America

Cica ar creste ponderea gustarilor in mesele zilnice? Vi se pare familiar ? Si daca aveti acest obicei de la 65 de ani incolo, va lungiti viata. PS: Cum, nu mesele cu multa carne si carnati as seen on TV sunt cele ce ne fac bine?

Grazing Golden-Agers
Ninety-one percent of people say they snack daily, according to Nielsen. While snacking is on the rise among all ages and genders, research shows that snacking among consumers over the age of 65 could contribute to additional years with a higher quality of life. We'll see more boomers - those raised in the "three square meals a day" era - employ a "grazing" approach to eating next year. When boomers snack, they'll focus on foods rich in nutrients like protein, fiber and Omega3s that can help promote bone health, like sunflower seeds, nuts and whole grain popcorn.

Cele mai bune vinuri spumante #Cava

Conform New York Times AICI Asa am aflat ca si la aceasta categorie de vinuri spumante spaniole, s-a falsificat la greu. Dar metoda de productie este mult mai interesanta decat la Champagne...


Din teren, mancati usturoi de vara? Mellissa Clark

Green Garlic Toast....o reteta nu geniala, dar inedita de pasta de usturoi...cu....


miercuri, 27 mai 2015

La masa in restaurantele italiene din Bucuresti #Italia

Ei spun asta si merita sa incercati. "Cele mai bune restaurante italiene din București vă oferă spre degustare adevăratele produse ale bucătăriei “del Belpaese”. În perioda 29 mai – 4 iunie în principalele restaurante italiene din București care au aderat la inițiativă la invitația Agenției ICE și care vă vor oferi posibilitatea de a servi un meniu italian tipic la un preţ promoțional, însoțit de un pahar de vin bun…italian!"




marți, 26 mai 2015

How about #pink colours of #food?

Avoid pink cookies! Do not try always be "bennetone" of sweets...In Romania, extreme colours used for food, are avoided. I did not thought on this until last night, 25th of May 2015, when participating to a cool event, I suddenly realised that it happens. Looking to people making line around cookies corner, I have observed that the plates with brown, beige, flour like sweets, were empty. And the plate with pink cookies were almost full. Funny somehow.


@SelgrosRomania #SelgrosRomania aprovizioneaza "Lacrimi si sfinti"?!

"Lacrimi și sfinți", restaurantul d-lui Mircea Dinescu oferă preparate din sosuri industriale? Din cuburi de borș magic? Din bază Knorr? Înghețată pe care o cumpără de la engros Selgros? Până la lansarea campaniei Selgros despre cum vine compania în ajutorul profesioniștilor, credeam că nu există nici o legătură între gastronomia marca Dinescu și supermarketuri de tip cash and carry. În acest caz, se pare că un mit de marketing s-a destrămat. Bucătăria de la "Lacrimi și sfinți" gătește ca pe vremea străbunicii...care cumpăra făină de la Selgros...?!

Cremwurst sau crenvurst, plusuri și minusuri la Caroli

Pentru cine se prinde un pic de limba germană, krem este cremă. Adică cremă de carne. Iar wurst înseamnă cârnat. Cârnat cu carne cremă. 

Dacă ne-am lămurit, putem să dăm o steluță celor de la Caroli că repun în linia corectă denumirea produsului. 

Nu și pentru că se folosesc de cremwurști ca să facă profit din subproduse și copii-consumatori.

PS: Este adevărat că toată povestea este articulată, cu de toate. Filme, personaje, story, un Carolino amuzant. Ca să îți bage crema de carne pe gât, au făcut ceva-ceva.


10.000 euro la Street Delivery

Ar merge depus un proiect Slow Food la Street Delivery, for fun? AICI