miercuri, 25 februarie 2015

FreshSure de la Cris-Tim @CrisTimRomania

Mezeluri fără conservanți? După cum cunoașteți, nu scriem de bine despre industria alimentară. Decât dacă vine cu ceva inovator. Rămâne ca dvs. să spuneți dacă este bine sau rău. De puțin timp Cris-Tim a lansat o campanie despre produsele sale, care nu spune decât că produsele sale sunt bune. Cum se diferențiază de ale concurenței prin clipurile desfășurate pe micile ecran, dar agenția de publicitate a eșuat în a înțelege și a comunica? Printr-un procedeu tehnologic care nu spune nimic consumatorilor, fiind prea complex de comunicata, ce apare în finalul clipului. FreshSure.
Adică? Un sistem avansat de răcire a mezelurilor cu apă rece care face inutilă folosirea conservanților. 

PS: Dl. Radu Timiș a promis salam Victoria ca pe vremuri. Am fost împreună la o emisiune TV. Am gustat mostre. Au fost ok. În magazine, nu.


Niciun comentariu: