luni, 16 februarie 2015

Mojar Jamie Oliver de la colegii mei de la Teamnet World Professional Services....

(c) Tiberiu Cazacioc

(c) [Tiberiu Cazacioc] Salone del Gusto,Torino 2014
Mojarul Jamie Oliver? Un mojar aparent simplu îmi extrage corelații din amintiri. Dacă mă gândesc bine, am multe povești declinate din gastronomie. V-am propus o imagine de la dezbaterea Alice Waters-Jamie Oliver-Carlo Petrini, moderată de Corby Kummer, ca să vă introduc în subiect. Fiind la Torino, la Salone del Gusto, nu am ratat această întâlnire a unor lideri de opinie în domeniul gastronomiei. Dar să trecem de la pretext la subiect. Pentru că de la Jamie Oliver mi se trage mojarul.

După o experiență fructuoasă de lucru în echipa de la WPS Teamnet, colegii m-au dotat la plecare cu un mojar Jamie Oliver. Asta m-a făcut praf. De ce un mojar? Dincolo de tradiționalisme și mituri legate de măcinare să aflați că piperul măcinat poate fi un fals într-o anumită proporție. Sau scorțioșoara măcinată sau orice alte boabe și lemne mirositoare. Chiar și o minimă fracțiune din praf, dacă este din înlocuitori, la scară îi duce spre economii, deci câștiguri, pe fabricanți.

Ce am vrut să spun măcar cu un singur argument? Folosiți mojarul de granit pentru diverse mirodenii, pentru a le face praf cu mâna voastră. Proaspăt măcinate sunt mai aromate.



Niciun comentariu: