luni, 2 februarie 2015

Tasty Fix sau Tasty Fish?

La pescarii care gătesc și porci. Tasty Fish. Acum două săptâmâni am petrecut două ore plăcute la restaurantul Tasty Fish de pe str. General Berthelot. Am comandat o ciorbă cu perișoare de pește, în imagine. Și un păstrăv la cuptor. Ambele au fost foarte bune, și am vorbit mai mult decât am mâncat. Localul este bine amenajat, plăcut și convivial, interesant pentru un refugiu. Se mănâncă pe săturate. 

Însă ce nu am înțeles: 
  1. Dacă este restaurant de pește ce caută în meniu toate alte alea din carne, adică porc, pui, vită ? Ori este cu specific ori este un mix...O să spuneți că vor clienții, dar nu sunt de acord, pentru că atunci i s-ar putea spune Tasty Fix
  2. Bună ciorba, dar am realizat-mi-am adus aminte, că nu se servește așa, ci peștele separat și zeama cu de toate separat, cele două la un loc fiind o invenție ce nu respectă regulile bucătăriei de pește.



Niciun comentariu: