marți, 8 octombrie 2013

Despre industria alimentară: Prețurile mici înseamnă calitate scăzută a alimentelor

(c) Ziarul Financiar
Prețurile mici înseamnă calitate scăzută a alimentelor. Nu o spun eu, o spun chiar cei din industrie. Dl. Ioan Popa, director general al PANGRAM Resița: "Dacă este să dau un exemplu, pot spune că prețurile mai mici deteriorează calitatea alimentelor. Pastele făinoase sub brand se fac dintr-o..............
.......făină cu conținut de proteină de peste 12,5-13% în timp ce în pastele mărcilor private conținutul de proteină este de 10-11%, iar acest lucru nu este simțit fizic de consumator."

Mărcile private sunt mărcile proprii ale retailului. Ele de sunt de calitate mai scăzută decât cele cu brand. Cele cu marcă originală.

Sursă: Ziarul Financiar 




Un comentariu:

Bogdan Voicu spunea...

Asta-i una la mâna. Cumperi chestiile cele mai ieftine, e fiesc să ai acces la calitate mai proastă.
Doi la mână este să compari fix acelaşi produs, vândut în acelaşi lanţ de magazine, sau în magazine similare în ţări diferite. De exemplu România şi Germania. Ştiind că la noi mâna de lucru e mai ieftină, iar la nemţi e mai scumpă, rezultă că e ceva în neregulă, dat fiind că la noi preţul e mai mare sau cel puţin nu e mai mic, la volum comparabil de vânzări....