miercuri, 23 octombrie 2013

Vă place carnea de porc? Musulmanilor nu...

Unora nu, pe liniile aeriene turcești, Turkish Airlines, THY, meniurile sunt cu carne, dar nu de porc. Ați auzit deja că musulmanii nu consumă carne de porc, este o tradiție religioasă de secole. Mai multe despre....
asta aici. Dar interesant este că această restricție este aplicată automat clienților Turkish Airlines, eu nu am nimic cu asta. Dar mi-a plăcut foița de hârtie inserată în pachet, ca un fel de pride, de mândrie, că respectă preceptele musulmane.


3 comentarii:

Mihai Nistor spunea...

Porcul este consumat cu precadere de crestinii din Estul Europei. Restul omenirii pe motive religioase, economice, culturale si cine stie ce alte motive (eficienta economica ) nu consuma carne de porc. Pentru a se simti multumiti oamenilor li se spune ca nu este sanatoasa pentru ca are colesterol carnea de porc. Am cunoscut vegetarieni care aveau colesterol (mincau alune care sunt mai rele decit carnea de porc). Toti se axeaza pe pui, vita si peste. Vita este considerata carnea cea mai eficienta economic daca este produsa industrial. Porcul este eficient economic numai daca ii dai resturi alimentare de la cantina sau mai stiu eu de unde.

Mihai Nistor spunea...

Nu credeti ca exagerati cu atitea verificari ale identitatii?

Unknown spunea...

Buna ziua, din meniul derulant puteti alege si "Anonim"...Si eu scriu si comentez la bloguri si intotdeauna ma identific cu nume si prenume. Intotdeauna ma gandesc si scriu astfel incat daca as fi in viata reala, nu online, sa ma pot justifica si imi pot privi interlocutorul in ochi. Iar daca se ajunge la tribunal, sa nu fiu acuzat de calomnie.