duminică, 6 octombrie 2013

Grăuntele gastro-industrial: LIDL, MEGA IMAGE, retailerii atacă!

Treptat-treptat ceea ce am reclamat într-o conferință și anume că retailerii au o lipsă, nu investesc în educația clienților, se schimbă. Față de cum am constatat la Carrefour în Belgia, unde revistele de oferte fac educație consumatorilor, deci investesc în a trece oamenii de la parizer la înțelegerea produsului, avea parte de o mare vină a comerțului modern de la noi. Nu poți susține la infinit consum de produse din carne, pe motiv că așa vor consumatorii. Când de fapt este vorba de o prelucrare
mecanică a cărnii, ce aduce avantaje imense din folosirea aproape la maximum a animalelor, în tot felul de paste, cu efecte bune asupra profitului, nu? Adevărul este poate și celălalt, nu că sunt consumatorii de vină ci că presiunea de marketing împinge oamenii spre mezeluri ieftine. Iată mai jos lupta care a început între retaileri. MEGA-IMAGE face educație prin revistele sale, de câteva ediții. Intră în luptă și LIDL. Este meritoriu că este ridicată mânușa. Pe lângă faptul că în arsenalul retailerilor, de anule acesta au intrat și chefs, bucătari cu renume. Cererea de bucătari cu renume va crește. 

NOTĂ Este adevărat ca LIDL marșează pe produse din UE, mai puțin pe cele locale. MEGA-IMAGE introduce multe produse românești. Rămâne ideea referitoare la faptul că sunt sau nu rezultatul unei producții industriale și nu artizanale.

Niciun comentariu: