Găsiţi în imaginile ce urmează un concept de prezentare de produse locale pe care l-am pus în practică în anul 2008. La Târgul Ţăranului Român, în Piaţa Amzei (Bucureşti), cu produsele tradiţionale şi contribuţia unuia dintre producători, dl.Ghiţă Bârză. Adesea am exprimat critici şi am ironizat felul cum sunt organizate pieţele volante din ultimii ani. Asta pentru că am considerat o piaţă volantă privată şi alternativă era promovarea produselor locale. >>> continuă >>>
În realitate, partenerii în organizarea manifestărilor de gen, autorităţi şi organizatori de talciocuri cu alimente, deşi clamau că au deschis încă o piaţă cu produse ţărăneşti, nu făceau de fiecare dată decât să cloneze pieţele existente în cartierele urbane. Ca observaţia asta a dus şi la moartea multora (Ce s-a ales de pieţele anunţate de PMB în parteneriat cu AGROSTAR în 2008?). Este tristă lipsa de imaginaţie, lipsa curajului de a face pasul în plus, lipsa sincerităţii în abordarea relaţiei consumator-client. Se observă astfel o lipsa de educaţie în comunicare şi un nivel scăzut al înţelegerii faptului că trebuie să existe o relaţie ce ar trebuie să lege consumatorul urban de producător, dar în mod explicit. Nu se mai poate accepta comerţ cu produse locale, fără crearea unei relaţii de durată cu consumatorii urbani. Un şorţ şi un clop, nu ajung.
|
(c) Tiberiu Cazacioc |
|
(c) Tiberiu Cazacioc |
|
(c) Tiberiu Cazacioc |
|
(c) Tiberiu Cazacioc |
|
(c) Tiberiu Cazacioc |
|
(c) Tiberiu Cazacioc |
|
(c) Tiberiu Cazacioc |
|
(c) Tiberiu Cazacioc |
|
(c) Tiberiu Cazacioc |
|
(c) Tiberiu Cazacioc |
|
(c) Tiberiu Cazacioc |
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu