Aşa se face şi se suţine localizarea: produsele locale sunt cele ce dau valoare şi identitate. Nu mărcile globale. De ce România se comportă drept colonie alimentară? Vedeţi în imaginile din scurta mea analiză empirică ce alegeri a făcut KLM Air France pentru călătorii săi? Încerc să ţin compasul drept asupra subiectelor care cred că vă interesează şi pe dvs. Călătoria cu avionul este o experienţă despre hrană. Şi despre provenienţa ei. Astăzi vă propun o rapidă privire la gustarea oferită de KLM Air France. În cheie Slow Food. Ambalajul vă va arăta lucruri semnificative despre o atitudine. Pentru că adesea, cum spune mişcarea Slow Food, alegerile noastre influenţează gastronomia. Ceea ce mâncăm este ceea ce alegem să susţinem. Vedeţi ce alegeri a făcut KLM Air France pentru călătorii săi?
Desigur localizarea este o alegere, globalizarea este o alegere. Vedeţi poziţionarea produsului în sublinierile mele. Ce vreau să spun este că pe de o parte compania a ales să susţină produse locale, de marcă, care dau identitatea culturală locală. Pe de altă parte publicul este susţinător ale acestor valori. Presupunem că toate elementele de marketing sunt pe bune, marca, ingredientele.
Ouăle sunt de la fermă dintr-o schemă de certificare privată, uleiul de palmier, la fel. Este o casă de producţie locală. Este o încântare, aşa trebuie să susţină şi România produsele locale.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu