Sursa Ziarul Financiar |
Încă un motiv să votăm pentru berea artizanală, pentru băutură de calitate și o socializare adevărată în jurul unei halbe cu bere. Orice acțiune prost gândită pentru a vinde berea industrială, poate da un impuls berii artizanale.
Ce curioasă acţiune, cea despre care vorbim, berăria H, dar aşa este cu antreprenorii. Într-o țară în care scade consumul de bere cu 20-25% în 2-3 ani, un antreprenor ia o hală din parcul Herăstrău și o transformă într-un Disneyland al berii. Viziune sau calcul greșit? Dar să le luăm pe rând.
Despre scăderea consumului de bere, am mai spus-o, fără context, fără socializare, fără pub-uri, s-a atins limita vânzării de bere la PET. Patronul de la CAN PACK o spune clar, consumul total de bere scade continuu și major. În interiorul lui crește consumul de bere la doze. Ce înțelegem ce nu înțelege domnul de la CAN PACK? Probabil românii au cam început să se plictisească de berea la PET.
Sursa Ziarul Financiar |
Dar nu o socializare gen Berăria H. Uitați-vă la simulările de la Berăria H, este precum în Planeta Maimuțelor, când personajele principale descoperă metroul din New York, într-o peșteră. Sau așa cum în Arabia Saudită a fost creată o pârtie imensă și artificială de schiat. Un munte interior. Dar într-o țară cu climă temperată, ce imaginație trebuie să ai ca să creezi un Groote Markt, în interior, nu în afară. Este absolut ciudat și straniu, acest model. De ce nu a fost creat un adevărat oraș fals german, de ce antreprenorul de la emag a transformat un delir în execuție? Cum să creezi o berărie interioară, ce este aia?
Sursa situl Beraria H |