luni, 27 ianuarie 2014

Istanbul, o ceaşcă de cafea

V-aţi băut cafeaua  de dimineaţă? În toamna lui 2013 am avut ocazia să stau câteva zile în Istanbul. Cu ocazia Slow Fish Istanbul. În ultim zi, seara, am dat o raită nostalgică pe lângă Gezi Parki şi Istiklal Caddesi. Pe o stradă laterală faţă de Istiklal, pe care o vedeţi indicată pe hartă, am găsit o cafenea-bar, nimeni înăuntru. O muzică liniştită, occidentală. Şi am cerut doar o cafea turcească. Care se serveşte ca în fotografie.

1. Cafea preparată la ibric. În plus boabele contează. Nu ştiu ce amestec folosesc, dar credeţi-mă, am comandat-o în locuri diferite, are acelaşi gust.
2. Un pahar cu apă alături. Se serveşte rar aşa, dar asta este combinaţia potrivită şi necesară.
3. O bomboană aromată, în această servire, cu eucalipt.



Niciun comentariu: