vineri, 31 ianuarie 2014

Saveurs d'Yveline, et in Arcadia ego...

Ziarul Financiar 29 ianuarie 2014
Ce ştiţi despre dulceţurile Saveurs d'Yveline? Ce amintiri cu Târgul Ţăranului, când îşi testau ei produsul alături de micii producători....Întâmplător totul are o legătură cu un articol din 30 ianuarie 2014. Am făcut miercuri 29 ianuarie 2014 o trecere în revistă a unor fotografii de pe un card de memorie. Unde au rămas, la întâmplare, imagini din mai multe perioade. Am răsfoit cu multă atenţie, câteva fotografii de la o ediţie din 2010 a Târgului Ţăranului (proiectul care a fost organizat de Asociaţia Grupul de Iniţiativă Radu Anton Roman, Slow Food Bucureşti Valahia Gusturilor, DC Communication). Despre Saveurs d'Yveline.  Despre aceste produse nu mai ştiam nimic. Dar uite că presa scrie cum au ajuns la 100.000 euro. >>> continuă >>>

Din Ziarul Financiar de joi dimineaţă, surpriză, aflu, vedeţi în continuare, cum a evoluat aceea mică afacere, la acea vreme părea exotică. Şi o prezenţă ca aceea, la Târgul Ţăranului, ne cerea explicaţii. De ce avem produse franţuzeşti? Mă rog, ca şi la brânzeturile La Colline, trebuie spus că produsele sunt româneşti. Răspunsul nostru era că este nevoie de termen de comparaţie pentru produsele locale. Să fie şi produse locale din alte state membre ale Uniunii Europene! Meritul construcţiei unui brand este al antreprenorilor, dar ca la tango, este nevoie de doi...sau de mai mulţi...Et in Arcadia ego!


Targul Taranului 2010

Targul Taranului 2010

Targul Taranului 2010

Targul Taranului 2010

Targul Taranului 2010

Targul Taranului 2010





Niciun comentariu: