(c) Taverna la Kostas, pagina Facebook |
- Dacă aţi deschide un restaurant, un bufet-locantă cu de-ale mâncării, credeţi că ar trebui să lansaţi afacerea cu un anumit standard culinar pe care să îl şi menţineţi apoi ulterior?
- Cât timp aţi reuşi să faceţi asta ca să vă creaţi o clientelă şi să mergeţi mai departe cu acelaşi nivel de servicii? Iată un studiu de caz privind Kostas.
- Citiţi AICI în Metropotam. Am dat peste comentarii cu privire la Kostas Food, care, în luna aprilie 2013, erau elogioase, iar în nu mai mult de 3-4 luni, au devenit dezastruoase. Ce s-a întâmplat între timp? Poate răspundeţi voi, dacă aveţi idee de restauraţie sau sunteţi frecvenţi locavori. De ce nu reuşesc micile iniţiative culinare locale? Deşi pare uşor să deschizi o cârciumă.
Cum am aflat despre local? Trec des prin zona descrisă mai jos, mai mereu dau cu ochii de Kostas SeaFood/Taverna la Kostas. Cum vii dinspre Foişorul de Foc, îndreptându-te către calea Moşilor, pe dreapta, îţi atrage atenţia un local interesant amenajat, ce aduce coloristic cu Grecia. Dacă ştii şi de Meze din Centrul Vechi, nu uiţi impresia coloristică, chiar dacă în fuga maşinii. Apoi revenind pe acelaşi traseu, îţi atrage atenţia şi firma. Şi afli astfel ca este numit Kostas Food. Te lămureşti că probabil vinde preparate ca în Grecia şi altele. Oare este tot o păcăleală de marketing înşelătoare (te întrebi mereu, cu lipsa de încredere a consumatorului român în leoparzi şi garduri)? Localul este mic, alb cu albastru. Cu scaune pe trotuar, ceea ce la traficul curent pare o reală provocare pentru mâncăcioşi. Nu am intrat niciodată acolo, vreau să ajung. Atrage atenţia. De ce totuşi, revin la comentariile din Metropotam.ro, se poate eşua pe bani mulţi? Dacă luăm de bune comentariile, care sunt prea ţesute ca să pară inventate. Sau sunt opinii răuvoitoare?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu